Workshop : GEANNULEERD: ‘Mijn klant is overleden, wat nu?’

donderdag 02 april 2020 om 13:30 uur

 

In uw adviespraktijk wordt u regelmatig geconfronteerd met een overlijdensbericht van uw klant.

Wat nu? Wie zijn de erfgenamen? Wie mag er beschikken over de nalatenschap van uw klant? Moeten de erfgenamen erfbelasting betalen?

De workshop 'Mijn klant is overleden, wat nu?' geeft u een antwoord op deze vragen en zorgt er voor dat uw kennis weer volledig en actueel is.

Ook kunt u na het volgen van de workshop de nabestaanden adviseren met betrekking tot de aanvaarding van de nalatenschap, zodat zij niet geconfronteerd worden met de schulden van de overledene.

Kortom: door het volgen van deze workshop kunt u uw klanten en hun nabestaanden een grote dienst bewijzen.

Aan het einde van de workshop ontvangt u de handige ‘Checklist beschikkingsbevoegdheid na overlijden’ en het ‘Stappenplan afwikkeling nalatenschap’.

Na afloop zal worden ingegaan op de werkzaamheden van een RegisterExecuteur. Het concept en de opleiding RegisterExecuteur zullen worden besproken.

Uiteraard is er gelegenheid tot het stellen van vragen.

 

Locatie Stein-Urmond, Hotel van der Valk
Docent mr. Henriëtte Kramer-Janssen

Kosten leden € 135,-
Minimum aantal inschrijvingen 10
Maximum aantal inschrijvingen 20

Log in om aan te melden



LOG IN Wachtwoord vergeten?
Terug